Od 20 września 2019 roku, zgodnie z Ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U.2019.1696), obowiązują nowe przepisy Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – prawo bankowe, które nakładają na banki obowiązek dostosowania swoich usług dla osób ze szczególnymi potrzebami. Od 21 listopada 2019 r. banki mają obowiązek zapewnienia dostępności w zakresie obsługi klientów o szczególnych potrzebach.
Bank Spółdzielczy w Pucku pamięta o potrzebach obecnych oraz przyszłych klientów. Tworzy dla nich przyjazne miejsce i zapewnia profesjonalną obsługę.
Osoby ze szczególnymi potrzebami mają prawo otrzymać dokumenty dostosowane do ich potrzeb zgodnie z art. 111 ust.3 Prawa Bankowego – ogólne warunki umów oraz regulaminów – w ciągu 7 dni od zgłoszenia w formach takich jak:



Warunkiem otrzymania powyższych dokumentów jest wypełnienie i złożenie w Placówce Banku poniżej zamieszczonego wniosku:
Wniosek o zapewnienie dostępności
Twoje prawa przy dokonywaniu płatności w Europie w Polskim języku migowym: