Płać kartą Visa w Internecie łatwo i bezpiecznie.
Bez podawania numeru karty, daty ważności i CVV2. Wpisujesz swój numer telefonu przypisany do karty w Visa Mobile i potwierdzasz płatność w aplikacji SGB Mobile lub w aplikacji Visa Mobile.
Usługa płatności Visa Mobile w aplikacji SGB Mobile!
Visa Mobile to nowy sposób płatności kartami Visa w Internecie, udostępniony teraz także w aplikacji SGB Mobile. Bezpieczny, innowacyjny i intuicyjny. Kiedy płacisz Visa Mobile, nie musisz za każdym razem podawać numeru karty, jej daty ważności i kodu CVV2. Wystarczy, że na stronie internetowej, na której dokonujesz zakupów, wpiszesz swój numer telefonu przypisany do karty w Visa Mobile i potwierdzisz płatność w aplikacji SGB Mobile.
Dlaczego warto płacić Visa Mobile w Internecie?
- Nie podajesz żadnych danych swojej karty w trakcie płacenia.
- Wpisujesz wyłącznie swój numer telefonu.
- Każdą transakcję potwierdzasz PIN-em w aplikacji SGB Mobile lub w aplikacji Visa Mobile.
Jak aktywuję usługę Visa Mobile w aplikacji SGB Mobile?
Masz już aplikację SGB Mobile, a Twoja karta Visa jest aktywna ✅
- Na szczegółach wybranej karty kliknij przycisk Więcej akcji.
- Z rozwijanej listy wybierz opcję Aktywuj płatności Visa Mobile dla tej karty.
- Podaj adres e-mail, zapoznaj się z „Regulaminem dodawania i użytkowania kart SGB w ramach korzystania z usługi Visa Mobile”, „Warunkami usługi Visa Solution” oraz „Polityką prywatności Visa” i zaakceptuj wymagane zgody. Możesz tu również ustawić aplikację SGB Mobile jako domyślną dla płatności Visa Mobile.
- Zatwierdź operację PIN-em do aplikacji.
- Potwierdź swój e-mail kodem autoryzacyjnym otrzymanym od Visa na wskazany adres e-mail.
- Usługa płatności Visa Mobile została aktywowana.
Jak zapłacę Visa Mobile?
- Na stronie sklepu internetowego zatwierdź swój koszyk i przejdź do płatności.
- Wybierz metodę płatności – szukaj logo Visa Mobile.
- W kolejnym kroku podaj swój numer telefonu, wcześniej dodany do konta Visa Mobile.
- Zatwierdź płatność w aplikacji SGB Mobile lub w aplikacji Visa Mobile na telefonie. Gotowe!
Kiedy płacisz w sieci, zawsze dokładnie sprawdzaj dane transakcji, zobaczysz je na etapie akceptacji płatności. W razie jakichkolwiek podejrzeń, odrzuć ją w aplikacji i skontaktuj się z Placówką Banku lub z Infolinią SGB.
Nie mam SGB Mobile – jak mogę aktywować Visa Mobile?
- Pobierz aplikację Visa Mobile na swój telefon ze sklepu Google Play lub App Store.
- Postępuj zgodnie z komunikatami w aplikacji, aby założyć i aktywować konto Visa Mobile:
- podaj i potwierdź swój adres e-mail oraz ustaw hasło do konta Visa Mobile,
- podaj i potwierdź swój numer telefonu (ten numer będziesz podawać przy płatności Visa Mobile w sklepie internetowym),
- ustaw PIN, którym będziesz logować się do aplikacji Visa Mobile (możesz też ustawić logowanie przy użyciu biometrii).
- Podaj wszystkie wymagane dane karty – to jedyny raz, kiedy musisz to zrobić. Możesz dodać kilka kart do konta Visa Mobile. Jeżeli nie chcesz tego robić teraz, możesz je dodać w każdej chwili w aplikacji Visa Mobile.
- Aktywuj kartę w aplikacji kodem SMS, który dostaniesz na numer telefonu powiązany z kartą w banku (UWAGA: może to być inny numer niż ten, który masz przypisany do konta Visa Mobile i który będziesz podawać podczas płatności Visa Mobile).
Do karty nie jest jeszcze przypisany żaden numer? Skontaktuj się z Placówką Banku lub Infolinią SGB, aby go dodać.
Więcej o Visa Mobile
Gdzie mogę płacić Visa Mobile?
Visa Mobile zapłacisz w sklepach internetowych, które udostępniają taką możliwość. Jest ich coraz więcej!! Lista wybranych sklepów dostępna jest TUTAJ.
Z jakich kart skorzystam?
Możesz korzystać z kart debetowych Visa dla klientów indywidualnych i firmowych oraz kart kredytowych Visa.
Jaka jest różnica między Visa Mobile a Click to Pay?
Visa Mobile jest jedną z usług Click to Pay udostępnionych w ramach Visa Solutions na całym świecie. Podczas aktywowania usługi Visa Mobile, jednocześnie tworzysz konto i rejestrujesz kartę Visa w Click to Pay. Usługa płatności Visa Mobile dostępna jest obecnie tylko w sklepach internetowych w Polsce. Gdy płacisz, podajesz wyłącznie numer telefonu i potwierdzasz płatność w aplikacji SGB Mobile lub w aplikacji Visa Mobile.
Nie otrzymałem kodu weryfikacyjnego od Visa, co zrobić?
Kod weryfikacyjny Visa wysyła na podany przez Ciebie adres e-mail w ciągu 2 minut. Jeśli nie otrzymałeś kodu, sprawdź spam lub w poproś o wysłanie kodu ponownie w aplikacji SGB Mobile lub w aplikacji Visa Mobile.
Szczegóły
- Usługa Visa Mobile jest dostępna w Banku Spółdzielczym w Pucku, który wydaje karty Visa.
- Zasady działania karty Visa dla klienta indywidualnego opisane są w obowiązującym w Banku regulaminie świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów indywidualnych oraz regulaminie funkcjonowania kart kredytowych dla klientów indywidualnych.
- Zasady działania karty Visa dla klientów firmowych opisane są w obowiązującym w Banku regulaminie świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych oraz regulaminie funkcjonowania kart kredytowych dla klientów instytucjonalnych.
- Visa Mobile jest jedną z usług Click to Pay udostępnionych w ramach Visa Solutions. Korzystanie z usługi Visa Mobile wymaga utworzenia konta i zarejestrowania karty Visa w Click to Pay. Użytkownik karty Visa może korzystać z usługi Visa Mobile, w ramach udostępnionej aplikacji mobilnej SGB Mobile. Szczegółowe zasady dotyczące dodawania i użytkowania kart VISA w ramach usługi Visa Mobile określa „Regulamin dodawania i użytkowania kart SGB w ramach korzystania z usługi Visa Mobile”. Usługę Click to Pay regulują „Warunki usługi Visa Solution”, których wydawcą jest Visa Inc. z siedzibą w Stanach Zjednoczonych Ameryki.
- Użytkownik karty Visa, który jest jednocześnie klientem więcej niż jednego Banku Spółdzielczego SGB, przy czym pod pojęciem Banku Spółdzielczego SGB należy rozumieć w tym miejscu również SGB-Bank S.A., nie może aktywować usługi Visa Mobile dla kart Visa wydanych przez poszczególne Banki Spółdzielcze SGB z wykorzystaniem tych samych danych, tj. adresu poczty elektronicznej oraz numeru telefonu.
- Bank Spółdzielczy w Pucku nie pobiera opłat za dodanie i korzystanie z kart Visa w ramach usługi Visa Mobile. Za pozostałe czynności związane z korzystaniem z produktów i usług, Bank Spółdzielczy w Pucku pobiera opłaty i prowizje w wysokości określonej w obowiązującej taryfie prowizji i opłat pobieranych przez Bank Spółdzielczy w Pucku za czynności i usługi bankowe.
- SGB Mobile to usługa bankowości mobilnej dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych. Szczegóły oferty, regulamin korzystania z aplikacji mobilnej SGB Mobile znajdziesz TUTAJ.